Geoblog.pl    slawaikrzysiek    Podróże    Pocztówki z Podróży - Sławy i Krzyśka    Chile 03

Chile 03

Chile
Chile, Vicuña

El Norte Chico, czyli Mała Północ. W Chile jest też północ właściwa, ale tam jeszcze dojedziemy. Na początek nie rozpędzamy się za mocno. Długo schodzi nam wybranie się z Valparaiso, więc na noc zatrzymujemy się w Las Molles, nadmorskiej miejscowości. Nie jest tu jakoś specjalnie, ale Lis i Franco polecili nam niedrogą miejscówkę. Niestety od czasu kiedy oni tu byli ceny skoczyły dwukrotnie. Szukamy więc czegoś tańszego. Próbujemy podpytać właściciela sklepu jednak słabo nam to idzie. Jakoś nie może się zmusić, żeby mówić do nas wolno i dużymi literami. W końcu na odsiecz przyszła nam para Chilijczyków, którzy wynajmują tu dom. Okazało się, że to właśnie była najtańsza opcja, ale dziewczyna dzwoni jeszcze do swojego ojca. W rezultacie zamieszkaliśmy w jego domu, zapłaciliśmy tyle samo, ale przynajmniej za cały apartament, a nie klitę z zagrzybionym prysznicem. Gratis mamy dodatkową atrakcję, czyli trzęsienie ziemi w nocy. Trwa tylko kilka sekund, więc nawet nie byliśmy pewni czy to faktycznie trzęsienie. Mamy zaliczone, powtórki nie potrzebujemy.